חב' פאנגאיה נדל"ן (אסי טוכמאייר, ברק רוזן) רכשה את בניין המשטרה בת"א ב-45.5 מיליון שקל

כפי שדווח ב-NEWS 1, חברת פאנגאיה בשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר רכשה את הבניין של משטרת ת"א ברחוב הרכבת, לו היא תוסיף שתי קומות ותבנה בו 70 דירות ומרכז מסחרי בתוספת השקעה של 35 מיליון שקלים.

על  חב' פאנגאיה בראשותם של ברק רוזן ואסי טוכמאייר, שרכשה את הבניין ב9.11.10 , לשמר את הבניין. זאת שכן, הבניין נקבע ע"י עיריית ת"א כמיועד לשימור  ולא בכדי. הוא נבנה ב 1937 , לאחר קום המדינה הוא היה מקום מושבו של המטרה הארצי של המשטרה ובו היו בעבר לשכות המפכ"לים יחזקאל סהר ויוסף נחמיאס ואף ישב בו מחבר "חסמב"ה" , יגאל מוסינזון, שהיה דובר המטה הארצי. אחד מהאירועים החשובים שאירעו בבניין הוא הודעת ראש המוסד איסר הראל ז"ל למפכ"ל המשטרה דאז במאי 1960, על לכידתו של אדולף אייכמן, כאשר בבניין זה נקבעו בישיבות מטה כיצד תנוהל חקירתו והיכן יישב במאסר. משעבר בניין המטה הארצי למבנה חדש בי-ם ב 1976, הפך בניין זה לבנייינה של משטרת מחוז ת"א , עד למעברה ב 2007 לבניין חדש ברמת החייל.

המשטרה מכרה את הבנין ל"עיר הלבנה" וזו מכרה אותו באפריל 2009 לחברת באוהאוס בבעלות עמוס וינברגר ויעקב קוטלר וליזם רון באור ב 24 מיליון שקל, כלומר מעסקה זו הרוויחו 21.5 מיליון שקלים רווח שגם לאחר ניכויים שנים ורבים מדגים את העלייה החדה בשנתיים האחרונות בכל הקשור למחיר מגשרים בת"א שמיועדים למגורים.

פאנגאיה (ברק רוזן, אסי טוכמאייר) תשפץ את הבניין היושב על מגרש של 1.5 דונם תוך שימורו, תוסיף שתי קומות, כאשר הקומה הראשונה תהיה לצרכי מסחר ויתר הקומות יחולקו ל 70 דירות בהן יהיו 2-3 חדרים בשטח ממוצע של 70 מ"ר. סך ההשקעה בבניין תגיע לכשמונים מיליון שקלים – 45.5 בעד רכישת המגרש ו-35 נוספים לשימורו, בנייתו והוצאות נלוות נוספות. להערכת היזמים, ניתן יהיה למכור את הדירות ב1.5 מיליון שקלים ויותר לדירה בהתאם לגודלה ומיקומה, והרווח הצפוי נטו הוא עשרים מיליון שקלים ויותר, עליהם יש להוסיף רווחים ממכירתה או השכרתה של הקומה המסחרית.

לחצו כאן לקריאת הכתבה המלאה מ NEWS 1