גם חברת פאנגאיה (ברק רוזן ואסי טוכמאייר) שותפה להקמתו של "מגדל הברנז'ה"

אנשי פרסום, עורכי דין, תושבי חוץ, אדריכל הפרויקט והרבה יהלומנים – זוהי קבוצת הרכישה של משפחת ארבוב לפרויקט היוקרה "אחוזת בית‭,"‬ שלהקמתו שותפה גם חברת פאנגאיה של ברק רוזן ואסף טוכמאייר , חתמה בשבוע שעבר על הסכם לרכישת מגרש בתל־אביב ב־180 מיליון שקל.

את קומות הביניים של הפרויקט  מאיישת רשימה ארוכה של אנשי עסקים מתחום היהלומים, הפרסום, המשפט ועוד. מחירי הדירות בקומות אלה הם 5־‭6.6‬ מיליון דולר. עם הרוכשים נמנים אדריכל הפרויקט, אבנר ישר; הפרסומאים ראובן אדלר ואייל חומסקי; עו"ד אורי ברגמן – שותף בכיר במשרד וקסלר, ברגמן ושות‭;'‬ עו"ד מיכל אדלס סבורג; שני תושבי חוץ מצרפת; ורוכש נוסף מבריטניה. אל העיסקה הצטרפו גם מקורבים למשפחת ארבוב מעסקי היהלומים – בנימין מאירוב ויוסף מאירוב, יוחאי סויונוב ויצחק ציונוב.

במקביל מנהלים ברק רוזן ואסי טוכמאייר מגעים מתקדמים עם משפחת בנין לרכישת מגרש סמוך, ברחוב רוטשילד ‭,17‬ תמורת ‭7.5 ‬מיליון דולר. המגרש, ששטחו 600 מ"ר, מיועד לבניית בניין משרדים בן ‭2,500‬ מ"ר. חברת פאנגאיה טרם החליטה מה יהיה ייעודו הסופי: ייתכן שתבנה בניין משרדים נפרד ליד מגדל הדירות, וייתכן שתעביר את זכויות הבנייה למגדל המגורים כדי להוסיף לו 3 קומות.

לידיעה המלאה מתוך NRG – ברק רוזן