"גלובס": פאנגאיה ישראל ( ברק רוזן אסי טוכמאייר) בין מגישי ההצעות למכרז קונברס

ידיעה שהתפרסמה ב"גלובס" (02.9.10): קומברס לא הצליחה למכור המגרשים ברעננה ותפתח התמחרות (מכרז) עם צפי להכרזה על הזוכה בסוף החודש.

ל"גלובס" נודע כי בין 15 ההצעות במכרז נמצאת גם חברת פאנגאיה נדל"ן הציבורית, בשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר. החברה דיווחה הבוקר לבורסה כי החברה בת בבעלותה, פאנגאיה ישראל (ברק רוזן , אסי טוכמאייר), נמנית עם מגישי ההצעות, אך לא חשפה מהו סכום ההצעה. על כל פנים, ל"גלובס" נודע כי בשבוע הבא יחל הליך התמחרות בו תוכל קומברס למקסם את מימוש הקרקע.

החברה פרסמה מכרז למכירת שני מגרשים של 55 דונם בקרית אתגרים שבאזור התעשייה רעננה צפון, בתחילת החודש שעבר. ב"גלובס" נכתב כי לפי הערכות בענף הנדל"ן, שוויים הכולל של המגרשים הוא כ-124-135 מיליון שקל, על אף שישנן הערכות שמצביעות גם על שווי של 150 מיליון שקל.

קומברס, שמחזיקה בשני המגרשים ב-10 השנים האחרונות, תכננה בעבר להקים בהם את קמפוס קומברס ברעננה, אך הרעיון לא יצא בסופו של דבר אל הפועל.

לפי התוכניות המאושרות שחלות על המגרשים ניתן יהיה להקים בהם כ-90 אלף מ"ר בנוי של משרדים והיי-טק. באזור זה רוב הנכסים הם בגובה של עד חמש קומות. ייתכן שהרוכש יוכל להגיע להסכמות עם עיריית רעננה ולהקים במתחם גם שטחי מסחר. ‏