פאנגאיה (ברק רוזן אסי טוכמאייר) בין המתמודדות במכרז של קומברס ברעננה

גלובס (14.9.10):

על פי "גלובס", המכרז שפרסמה קומברס למכירת קרקעותיה ברעננה ייפתח להתמחרות. בין המתמודדות נמנות חברת ישרס , שבשליטת שלמה אייזנברג, חברת אקרו נדל"ן של צחי ארבוב ואילן קפון, שניגשה בשיתוף עם קרן ריאליטי פאנד, וכן החברה הציבורית פאנגאיה נדל"ן שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר. לפי גורמים בשוק הנדל"ן, טווח ההצעות נע כרגע בין 16 ל-60 מיליון דולר. בהליך ההתמחרות יוכלו המתמודדים לשפר את הצעותיהם.

קומברס  פרסמה בתחילת אוגוסט מכרז למכירת שני המגרשים הנמצאים בבעלותה בעשר השנים האחרונות, בשטח כולל של כ-55 דונם, באזור התעשייה רעננה צפון. עם פרסום המכרז, שנסגר לפני שבועיים, העריכו בענף הנדל"ן את שווי שני המגרשים יחד ב-124-135 מיליון שקל. גורמים נוספים העריכו אותם אף ב-150 מיליון שקל.

חברת פאנגאיה נדל"ן (ברק רוזן אסי טוכמאייר) כבר דיווחה לפני כשבועיים לבורסה על שהגישה הצעתה למכרז. משלוש המתמודדות לא התקבלה התייחסות לסכומי ההצעות.

בעבר תכננה החברה להקים במגרשים אלה את קמפוס קומברס, אך הרעיון לא יצא לבסוף אל הפועל. למגרשים כבר יש תוכניות מאושרות המאפשרות להקים עליהם כ-90 אלף מ"ר בנוי של משרדים והיי-טק. מכירת המתחם נעשית על רקע קשיי החברה.