מתוך NEWS1: פאנגאיה מרוויחה 48 מיליון שקל מקבוצות רכישה

ברק רוזן

אתר האינטרנט NEWS1 מדווח כי חברת פאנגאיה נדל"ן (ברק רוזן אסי טומכאייר) תרוויח למעלה מ 48.4 מיליון שקל מארבע קבוצות רכישה שארגנה בשנה האחרונה.

אלו הנתונים שנחשפו על ידי החברה בכינוס אנליסטים בשוק ההון.

פרויקט פארק צמרת – מגדל W

הפרויקט הרווחי ביותר לפאנגאיה (ברק רוזן אסי טוכמאייר) הוא מגדל דירות היוקרה, בן 123 דירות, שייבנה בפארק צמרת. חברי קבוצת הרכישה ישלמו לפאנגאיה דמי ניהול וארגון של 25.2 מיליון שקל, שהם 205 אלף שקל בממוצע לדירה ומהווים בממוצע 6.8% ממחירי הדירות. כל הדירות בפרויקט זה נמכרו מראש ב-372 מיליון שקל.

פרויקט מגדל הגימנסיה

מגדל הגימנסיה הוא פרויקט שעתיד להניב רווחים בעשרות מיליוני שקלים ליזמים. מדובר במגדל בן 108 דירות שיבנה ליד גימנסיה הרצליה בצפון תל אביב. קוני הדירות ישלמו ליזמים פאנגאיה (ברק רוזן אסי טוכמאייר) ואקרו נדל"ן 32.3 מיליון שקל, שהם כ-300 אלף שקל בממוצע לדירה. תמורת המכירות של הדירות נאמדת ב-526 מיליון שקל, כך שדמי הניהול והארגון מהווים 6.1% ממחיר הדירה.

פרויקט מגדל רוטשילד

64 קוני הדירות ישלמו ליזמים 4 מיליון שקל, שהם "רק" 62 אלף שקל לדירה . זאת, כיון שבבניין יש גם שטחים מניבים, שגם בעליהם ישלמו. תמורת המכירות של מגדל מוערכת בכ-450 מיליון שקל, ודמי הניהול והארגון מהווים במקרה זה רק 1% ממחיר הדירות. עם זאת, יתכן שהמדובר בנתונים חלקיים.

פרויקט רחוב הסדנאות הרצליה פיתוח

בניין משרדים ברחוב הסדנאות בהרצליה פיתוח : דמי הניהול והארגון יעמדו על 3.1 מיליון שקל. בבניין כ-15,000 מ"ר משרדים, כך שהקונים, חברי קבוצת רכישה, ישלמו כ-200 שקל למ"ר.