מה מיוחד בפרויקט טורקיז (קנדה ישראל ברק רוזן ואסף טוכמאייר)?

עולם הנדל"ן התפתח בצורה ניכרת בשנים האחרונות עקב עליית מחירי הנדל"ן. למעשה, מאז שמחירי הנדל"ן הכפילו ושילשו את עצמם, ההשקעה בנדל"ן הפכה להיות למשתלמת ביותר ולכן, פרויקטים רבים קמים ומעוצבים באופן ייחודי ובעל משמעות. ככל שהפרויקט יותר אטרקטיבי, כך גם יהיה הרווח כתוצאה מההשקעה בו. חברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר בונה פרויקטים רבים ברחבי תל אביב וסביבתה ואחד מהם הוא פרויקט טורקיז.

הייחודיות של פרויקט טורקיז

ברק רוזןפרויקט טורקיז הנו פרויקט שהגיע על רקע הביקוש הגבוה בעיר תל אביב ובמיוחד בחלקה הצפוני. בצפון תל אביב קיימות קרקעות נרחבות שסמוכות אל חוף הים. קרקעות אלו נחשבות לפנינת נדל"ן וכיום נעשים מאמצים על מנת להסב קרקעות אלו לשכונות מגורים, מסחר ותעסוקה. חברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר, מתמחה לאורך שנים באיתור קרקעות איכותיות באזורים מבוקשים וכך גם איתרה את הקרקע שעליה יקום פרויקט טורקיז.

הפרויקט הינו מתחם מגורים יוקרתי שיקום בסמוך אל חופה הצפוני מערבי של תל אביב. המתחם יהיה איכותי ומפנק ובמסגרת עתודת קרקע נדירה ביופייה. הייחודיות בפרויקט זו היא העובדה שישנו מפגש בין הקצב האטרקטיבי והתוסס של העיר לבין השקט שמתקבל כתוצאה ממגורים על הים. מתחם טורקיז יהיה למעשה שכונה אינטימית, יוקרתית מאוד ושקטה, מה שיקיים הרמוניה מושלמת בין הקצב של העיר לשקט של הים.

צפו בסרטון על פרויקט טורקיז:

מתחם יוקרתי ואטרקטיבי למשקיעים

ברק רוזןהמתחם היוקרתי שתקים  קנדה ישראל יציע לדייריו תרגום חדש לביטוי איכות חיים, המתבטא בחשיבה עד אחרון הפרטים ובסטנדרט הכולל גם בריכה וספא פרטיים. הים יהיה במרחק הליכה משכונת הבוטיק, אשר תהיה מורכבת משטחים ירוקים ודירות יוקרה למגורים.

לסיכום, פרויקט טורקיז הינו פרויקט מצוין להשקעה, משום שמחירי הנדל"ן בתל אביב ממשיכים לעלות ולכן ערך הנכס יעלה גם כן, במיוחד בפרויקט ייחודי זה. כמו כן, הרכבת הקלה שעתידה לפעול בעוד 6 שנים, תהפוך את תל אביב למטרופולין מרכזי, מה שיעלה עוד יותר את התשואה ויבטיח את עליית ערך הנכס לעוד שנים רבות.