מגדל W PRIME – הפרויקט החדש של קבוצת קנדה ישראל

מי לא חולם על שילוב בין אורח חיים איכותי וסביבה ירוקה, לבין מיקום מושלם בלב ת"א?

לגור בסביבה ירוקה, בלב ת"א

שטחים ירוקים נרחבים עוצרי נשימה, הנשקפים מבעד לחלונות בניין גבוה עטוף זכוכית בלב ת"א – מתחם המגורים היוקרתי שממוקם בשכונת פארק צמרת, מגלם בתוכו שילוב זה. מיקומו בין בתי הקפה של כיכר המדינה, מרכז העסקים הראשי של רמת-גן ומרחביו הירוקים של פארק הירקון, לצד שטחיו הירוקים והנרחבים שמהווים 82% משטחו, הכוללים פינות ישיבה ומשחק להנאת העוברים והשבים, הופכים אותו לאי של שלווה בלב האורבניות השוקקת, המעוצב עד הפרט האחרון – מקום המגורים המושלם.

פרויקט W PRIME של קנדה-ישראל

קבוצת קנדה ישראל גאה להציג את W PRIME, המגדל האחד עשר במתחם, שעם סיום הקמתו, כל התשתיות, המתקנים והשירותים יהיו פעילים ויעמדו לרווחת התושבים.

המגדל בן ה-44 קומות, מכיל דירות מרווחות בנות שלושה חדרים, דירות של ארבעה וחמישה חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים. בכדי לאפשר לחזון פורץ הדרך של קבוצת קנדה ישראל לקרום עוד וגידים, נשכרו שירותיו של משרד האדריכלים הידוע אבנר ישר. בניין המגורים החדיש מאובזר בשלל הפינוקים, תוך שמירה על אינטימיות חמימה וכולל ספא מפואר, חדר כושר פרטי, בריכה, שירותי שמירה וקונסיירג' פרטי.

איכות חיים בלתי מתפשרת

השכונה האקסלוסיבית פארק צמרת, כבר הפכה לשם דבר, ולא בכדי. איכות החיים בה תהיה בלתי מתפשרת – בית הספר לילדי השכונה, יושתת על ערכי ערכי תודעה סביבתית ומצוינות. בנוסף, ניתן יהיה ליהנות מקניון בוטיק בו יהיו בתי קפה, מסעדות יוקרה, חנויות אופנה, רשתות פארם וסניף מפואר של "עדן טבע מרקט". כל זאת בשילוב עם חווית מגורים ייחודית של איכות, פרטיות ורוגע, לצד קצב חיים תוסס ודינאמי בלב תל-אביב.

לפרטים נוספים אודות פרויקט המגורים W PRIME לחצו כאן