פרויקט טורקיז תל אביב – מגורים איכותיים על הים

העיר תל אביב היא עיר פופולארית מאוד ומבוקשת למגורים על ידי תושבי ישראל ועל ידי אזרחים רבים ברחבי העולם. בתל אביב אפשר למצוא הכול – בילויים, עיר ללא הספקה, בתי קפה, מסעדות, הצגות, פאבים, ים וכמובן, רוח צעירה, חופשית ותוססת.

במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר על צפון תל אביב ואז גם מתווסף מימד של יוקרה לחיים התל אביביים. בדיוק לשם כך הקימה חברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר את פרויקט טורקיז.

פרויקט טורקיז תל אביב – שכונת מגורים יוקרתית

חברת קנדה ישראל בבעלות אסף רוזן ואסי טוכמאייר אוהבת את תל אביב ולמעשה גם בונה את תל אביב. קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר כבר בנתה את מתחם בלו שבצפון תל אביב, את מגדלי W בפארק צמרת, את מתחם מידטאון היוקרתי וכעת בונה את פרויקט טורקיז.

צפו בפרויקט טורקיז תל אביב:

הפרויקט ממוקם מרחק הליכה מהים בחלקה המערבי של שכונת רמת אביב. הפרויקט יציע שכונת מגורים יוקרתית ואינטימית בסמוך אל הים ובסטנדרטים גבוהים. הפרויקט מתאפשר באזור מבוקש זה מפני שחברת קנדה ישראל מתמחה לאורך שנים באיתור קרקעות איכותיות באזורים מבוקשים.

פרויקט טורקיז – פרויקט ייחודי בנוף הנדל"ן

עתודת הקרקע של פרויקט טורקיז
עתודת הקרקע של פרויקט טורקיז

פרויקט טורקיז הינו פרויקט ייחודי בנוף הנדל"ן התל אביב משום שהוא עתיד לספק מתחם מגורים יוקרתי ומפנק על עתודת קרקע נדירה ביופייה. הפרויקט יפגיש את הקצב של העיר עם השקט של הים תוך איזון מושלם. פרויקט טורקיז יציע לדיירים איכות חיים ברמה גבוהה מאוד שכוללת גם בריכה וספא פרטיים, וכל זאת, באזור המבוקש ביותר למגורים בישראל ובמרחק קצר מהים.

חשוב לציין כי פרויקט טורקיז הינו פרויקט מצוין למשקיעים, משום שמחירי הנדל"ן בתל אביב ממשיכים לעלות ולכן ערך הנכס יעלה גם כן. כמו כן, פרויקט הרכבת הקלה שעתיד להיכנס לפועל בעוד 6 שנים, יהפוך את תל אביב למטרופולין מרכזי שיעלה את מחירי הנדל"ן בה.